maandag 6 juli 2015

Winnaar Juni challenge # 6

Beste Egel challenge deelnemers,

De juni challenge was een zeer feestelijke
en wij hebben dan ook de meest schitterende kaarten
voorbij zien komen. Wat voor ons de keuze wel moeilijk maakt.
Maar we zijn er ook deze keer weer uitgekomen !


Top 3 van juni
met een gedeelde 2e plaats:

1.  Ursula  ( 55 )

2.  Myriam  ( 24 )

2.  Maia  ( 66 )

3.  Antoinette  ( 54 )


Gefeliciteerd Ursula !
Je hebt deze mal van Nellie Snellen gewonnen:


Wil je even een mailtje sturen met je adres gegevens naar

De winnaar mag de winnaarsbadge
meenemen die bovenaan in dit bericht staat.

En als je in de top 3 zit, mag je deze badge meenemen:


Iedereen bedankt voor je deelname,
en graag tot ziens bij onze Juli Challenge # 7

Groetjes van Team De Egel

7 opmerkingen:

  1. Dames van harte gefeliciteerd .
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames!!
    Groetjes Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hurraaaaaaa, ich habe gewonnen und freue mich sehr über der wunderschönen Preis!!!!!!!!!!!!!
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ursula!!!!
    en de andere dames gefeliciteerd met de Top 3 plek

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry dat ik mij zo laat meld. Bij deze gefeliciteerd Ursula en andere ladies ook. Hartstikke leuk dat ik in de top 3 sta! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij ook sorry, ben maar kort online steeds zo de laatste schoolweek hier maar super dat ik in de top 3 sta natuurlijk!
    Ik zet de badge in het weekend even op mijn blog, dank je wel voor deze eer!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/